Η ώρα του Μεγάλου Ονειροπόλου!

Και τώρα η πιο σωστή στιγμή σημαίνει! Η ώρα του Μεγάλου Ονειροπόλου! Παράξενα πουλιά σκίζουν τα Όνειρά μου! Ακούω το βαθύ μου χτυποκάρδι! Μέσα στις φλέβες μου κτυπάει ο παλμός της Γης. Κυλάει ο Βαθύς καημός του Έρωτα της Ζωής!

Ξυπνούν λησμονημένοι Πόθοι στην καρδιά μου! Δίψασα γι ανέμους και τα μαστιγώματα της βροχής, για τη γλυκόπικρή τους γεύση τη γνώριμή μου από καιρούς.

Δε με χωρούν τα φαινόμενα, δεν δέχομαι τα σύνορα.! Φεύγω… με μια ματιά… ματιά πλατειά για εκεί που ο κόσμος γίνεται από την αρχή στα μέτρα της Καρδιάς

..

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013


 

  Σήμερα....



Το  κάθε τι Όμορφο , επιβάλλεται ΣΗΜΕΡΑ να το ζούμε όμορφα ! Να ανακαλύπτουμε τις χαρές του.... ακόμα και να τις επινοούμε άμα δεν τις βρίσκουμε....στα όποια μικρά και μεγάλα της καθημερινότητας μας... γιατί το πολύτιμο παρόν μας είναι το μόνο σίγουρο που έχουμε ! Ας μη περιμένουμε τα συνταρακτικά νέα για αλλαγές.... βελτιώσεις ...για ένα καλύτερο μέλλον με περισσότερη χαρά .... που μπορεί και να μη μας έχει στα σχέδιά του μέσα! Σήμερα, μπορούμε ;

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...